Bestil opkald

Som medlem af Foreningen Far kan du bestille et medlemsopkald for rådgivning. Du bestiller et opkald her

Fædregruppe

Som medlem af Foreningen Far får du adgang til fædregrupper (kun for fædre) og forældregrupper for erfaringsudveksling og netværk. Der er tale om selvhjælpsgrupper, så bemærk at du selv stiller spørgsmålene eller hører andre om de vil med på en aktivitet m.v. - men brug netværket og hold en god tone.

E-bog

Bestil e-bogen 'Verdens første ligestillingskatalog for børn og fædre' med 12 temaer og 366 punkter i forhold til det frie valg og lige muligheder for børn og fædre i Danmark.

Rabat på First Hotels

Som medlem af Foreningen Far får du 10% rabat + morgenmad på hotelophold på et af First Hotels Danske hoteller. Benyt rabatkode "FHCFAR" ved online bestilling.

Fars Retshjælp

Som medlem af Foreningen Far kan du få socialøkonomisk retshjælp, som er billigere end at bruge advokat. Læs mere og bestil tid her: www.farsret.dk

Rabat hos TopTours

Som medlem af Foreningen Far får du 1.000 kr. i rabat på din rejse hos Top Tours. Kontakt medlem@foreningenfar.dk

Rabat hos Pelican self storage

25 % Som medlem af Foreningen far får du 25% rabat i 4 mdr. + gratis opstart hos Pelican self storage. Tilbuddet gælder alle centre. Medbring medlems kvittering.

Designer nøgleringe fra No46

Normalpris 159 kr. Nøgleringene koster 119 kr. for vores medlemmer og Foreningen Far modtager 25 kr. per solgt nøglering.